Starpsumma
€0
Nodokļi un kuģniecības tiks aprēķināta pie kases.
Jūsu apmierinātība ir ārkārtīgi svarīgi, lai mums.Ierodoties jūsu pakete, mēs jums iesakām pārbaudīt un pārliecināties, ka kleita ir veikti standarta izmēri vai pēc pasūtījuma mērījumi, kas jums norādījis.Izmēģināt savu kleitu, cik drīz vien iespējams, nenoņemot frāzes, grozot, vai veļas kleita.
Ja jums ir atgriešanu vai apmaiņu kleitas, vai aksesuāri, lūdzu, pārliecinieties, ka viņi ir savā sākotnējā stāvoklī - unworn, nemazgājies, nemainītā veidā, veselas, tīras, bez vilnas un spalvu un ar birkām neskarts, un pievienots.
Izmēru vai Montāžas Jautājumiem
Tā kā visi mūsu kleitas ir roku sašūtām un pielāgotu, gatavo tērpu, var mainīties par apmēram 1 (vienu) collu jebkurā virzienā no norādītajiem mērījumiem.Lai nodrošinātu to, ka jūsu preces būs vēl fit jums perfekti, mūsu šuvēju ir radījuši visus mūsu kleitas ar papildus audumu vīles, lai ļautu nelielas izmēru izmaiņas jāveic viegli.
1. Preci nav izmēru, jūs pasūtījāt
Būtu savu posteni, izmērs atšķiras no specifikācijas, lai par vairāk nekā vienu collu, mēs aicinām jūs uz atrast, lai atrastu vietējo pielāgot, lai veiktu korekcijas, un mēs labprāt atmaksāt jums par līdz pat 100% no preces cenas šūšanas izmaksas.Ja izvēlaties šo opciju, lūdzu atcerieties, pieprasīt apliecinājumu no jūsu pasūtījuma kā kopija, tas ir paredzēts, pieprasot kompensāciju.
2. Jūsu prece ir lielums, kas jūs pasūtīts, bet nav piemērots
Kleitas vai apģērba, kas nav fit pareizi, bet atbilstu specifikācijām, kas jums lika nevar atgriezt vai apmainīt.Kā mūsu kleitas un apģērbs ir izgatavots ar papildus audumu vīles, jūs varat veikt nelielas korekcijas pie vietējo pielāgot, par saviem līdzekļiem.
Lūdzu, ņemiet vērā: ja jūsu pasūtījuma specifikācijas atšķiras pārāk stipri no gala pieprasījuma lieluma, izmēra maiņa var nebūt iespējama.
Krāsu Neatbilstība
Iestatījumus no datora ekrāna var mainīt krāsu attēlos redzams mūsu veikalā.Nelielas krāsu neatbilstības starp krāsu jūsu objektu un krāsu parādīts ekrānā, iespējams, nenozīmē, ka prece ir bojāta vai maldinošu nosūtīts.Tomēr, ja esat pārliecināti, ka esat saņēmis šo preci nepareizu krāsu, lūdzu, sazinieties ar Klientu Servisu, lai redzētu, atgriešanas vai kompensācijas, ir iespējams.
Sen Pasūtījumu
Ja prece nevar tikt nosūtīti ar laiku sākotnēji norādīja, Klientu Apkalpošanas, jums tiks piedāvāta iespēja saglabāt vai atcelt pasūtījumu.Klientiem, kuru vienība(s) tiek nokavēts ne vairāk kā par 10 dienām varat izvēlēties, lai atceltu pozīcija (- s) un saņemt pilnu kompensāciju, vai saglabāt pozīcija (- s) un saņemiet 30% atmaksa pēc piegādes.Klientiem, kuru vienība(s) tiek nokavēts vairāk par 10 dienām, ir iespēja slāpēšanas par pilnu kompensāciju, vai turot postenis (- i) bez maksas, izņemot piegādes maksa.
Jums nav priekšmetus jūsu grozs